6 Sanningar om mig.

1. Jag älskar att va brun! Tro det eller ej. :3 Fast jag oftast brukar gå runt blek som ett lik. ;P



2. Jag hatar att picnik.com ska lägga ner. Och jag får panik av tanken eftersom jag är beroende av överredigera mina bilder...som ni ser. Usch! ;C
 (haha komiskt att jag sa över att jag gillar att va brun när jag redigerar mig blekare ;3)



3. Jag ångrar ganska mycket att jag tog min spontana navelpiercing. Det blev bara trubbel med den så nu har jag ett stort fint ärr över naveln. INTE SNYGGT!




4. Även jag har vart i den perioden då jag censurerade mina bilder och var lite småfjortis. ;3



5.Folk ser mig nog som väldigt ego och fåfäng. :P  Fast egentligen är jag inte alls så nöjd med hur jag ser ut.




6. Jag blir VÄLDIGT LÄTT svartsjuk. Det är jätte jobbigt! :C





Kommentarer
Josefine Klashed

Haha shit! Fjortiiizzzzz-Carroooww!! Gulligt! ;D

2012-04-09 @ 11:22:19
URL: http://josefineklashed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0