fuck her gently

I dag åkte jag in till Linköping vid 2 för att va med Robin och Edbom. Jag har inte träffat dom på hela sommarlovet.:P Men det kanske inte är så konstigt eftersom vi har bråkat och massa bajs så mycket. Först ångra jag mig massa att jag träffa han igen men sedan blev det lite bättre. ^^ Kändes såklart lite konstigt och läskigt. MEN MEN.
 
Av någon anledning så brukar jag alltid sluta träffa mina ex efter det tagit slut. >_< Det är ju både bra och dåligt. Det är ju alltid svårt att komma över sitt ex om man träffas massa efter det tagit slut, men det är ju synd att tappa kontakten helt med dom eftersom man har gillat varandra så mycket. :3 
 
Haha den här låten gjorde min dag asså. xD Edbom du är cp som satte på den i det ögonblicket. xD
|
v
 
 


Kommentarer
Johannes

Hoppas inte det var första gången du hörden den legendariska låten, för ifall det var det, så har du skämt ut dig! Då kommer jag o slår dig :@
Fast ne.. ;v

Svar: hahaha nej nej! xD klart jag har hör den förut! :3 så dålig är jag inte TT__TT
Carolina Wirell

2012-08-12 @ 13:51:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0