Hej

Jag har inte suttit vid datorn på ett bra tag nu, det är så fullt upp med skolan. Lärarna sa att vi skulle få det slappare i 2:an men så är det INTE! :( Jag slutar runt 5 varje dag förutom onsdagar då jag slutar 12. Det betyder att jag kommer hem vid 6-7 varje dag vilket inte är roligt! Jag blir trött och tjurig och går och lägger mig vid typ 10 varje dag vilket är jätte tidigt för att va mig! :o Kommer säkert få massa läxor me, då kommer jag verkligen inte få någon fritid! Kommer aldrig orka det här schemat! :(
Jag vill bo i Linköping, det skulle va så mycket bättre. Få sova längre och slippa att ta bussen vid kvart i 7, och kunna komma hem fort. Men neeeeeej neeeej jag bor i Motala...och det suger. Roligt liv jag har då, jag vill me kunna umgås med mina kompisar efter skolan utan att behöva komma hem hur sent som möjligt, men nu är jag tvungen att göra läxor istället. :C Nu vet ni hur roligt jag har det! x3 Det är en anledning till varför jag inte har bloggat men det blir nog att blogga lite i helgen iallafall. BLÖÖÖÖÖ. ^^
 


Kommentarer
Malin

Ooow.. men du får sova hemma hos folk på kvällarna? ^^ Jag menar alla ska ju ändå upp till skolan så xD
Jag slutar också typ 5 varje dag förutom fredagar.. fyfan asså :( kan inte träffa Micke förutom på fredagar/helger pga det T_T Tycker vi går och klagar >8(

2012-09-02 @ 12:25:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0