Hejsan tjena mittenbena!

Jag hatar mittenbena! xD Eller kan ju va snyggt på vissa men inte mig! o.o Jag har för skum form på mitt face för att det ska se bra ut. xD Iallafall blir dom här bilderna dagens humor för det är så sjukt fult och jag kommer ångra mig att jag la upp dom men skit sak samma vet att ni tycker att jag är smexig! ;D
Onej ni får se hela mitt aniskte för första gången! D:
Erkänn att ni trodde att jag bara hade 1 öga?! :o
 
 
Ska ta bort mittenbenan och fixa mig normalt sedan blir det att dra till Linköping/Rix fm med kompisarna! :3


Kommentarer
Josefine Klashed

Du passade ju i mittbena ju? :O

Svar: neej josse neeeej! xD får största ansiktet i världshistorien! xD
Carolina Wirell

2012-08-24 @ 16:21:39
URL: http://josefineklashed.blogg.se
Judith

Ja, du passar ju i mittbena! :D

Svar: haha tack men det tycker jag icke :C
Carolina Wirell

2012-08-25 @ 16:24:48
Anonym

Mamma kände inte igen dej ju... Trodde att det var någon tv-programledare. Du är fin i mittbena oxå ju, och värdshistoriens största feja sitter nog på någon annan.

Svar: hahah men finare i snebena tycker jag :D
Carolina Wirell

2012-08-30 @ 15:17:13
Anna

SKITSNYGGT JU!!!!! Du kan bli min mittbena-tvilling!! Miss you carrrrooow

Svar: hahahah eller hur xD saknar dig me Anna panna :D
Carolina Wirell

2012-09-02 @ 02:15:39
URL: http://enligtmyself.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0