skola

 
Skolan börjar på måndag och jag är faktiskt ganska pepp! :D
 Längtar efter min underbara klass och efter alla bildlektioner. Jag är verkligen inte bäst i min klass på att rita men det skiter jag i för kunde inte ha valt roligare linje än Estet bild! :3 Min klass är bäst och jag får hålla på med det jag älskar mest av allt! Bättre kan det ju inte bli?! :D
Så nu hoppas jag att ni peppar tillsammans med mig och att vi kommer få det lika roligt dom två åren som är kvar som vi har haft det första året...om inte ROLIGARE! :D
 
(bild snodd av Josefine)


Kommentarer
kov

hmm... så det finns ingen i din klass du ogillar?

Svar: nej :3
Carolina Wirell

2012-08-15 @ 20:23:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0