Tjockar oss på bryggan

Lite om dagen då... jag drog till Linköping med Sofia vid 3 så kom fram vid 4 och träffade Emma, Anna och Becca. Sedan drog vi till hemköp köpte lite tjockisgrejer och satte oss på en brygga och bara njöt av det bästigaste vädret!
Efter det drog vi till trädgårdsföreningen och då var lilla Josefine också med. :3 Vi satt och snackade och lekte i lekparken (för vi är så mogna) vi träffade också Toapper, Oskar och fler där :3
Nu är jag jätte trött men vet inte varför. :C I morgon blir det nog att bara sova så mycket som möjligt och kanske nörda lite Sagan om ringen också. x3 Bara för dom filmerna är bäst.
 
 


Kommentarer
Anna

åååh snälla skicka bilderna till min mejl!! puss och kramis på dig Carrooow,<3<3 fegisar som inte vågade säga till josse hahaha XD

Svar: kan jag göra! ^^ HAHAHAH vi säger det i morgon ;)<3
Carolina Wirell

2012-08-05 @ 23:06:14
URL: http://enligtmyself.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0