Säljer svart löshår! ^^

Nu ska jag sälja mitt svarta löshår eftersom jag har ljustbrunt hår nu. :3 (Ska köpa nytt löshår idag)
Meeeeeen lite info då...
 
♥Löshåret är från Tajmahl.se (Jag har alltid köpt där ifrån för jag tycker deras är bäst ;3 ).
♥Det är 100% äkta hår! Så man kan platta/locka/färga eller vad man nu vill. 8D
♥ Det var 50cm från början men jag har toppat det lite så nu är det 45cm.
♥ Det är 4 delar. 3 längder med 3 clips och 1 längd med 2 clips.
♥ Jag har haft löshåret i ca 7månader.
♥ Från början kostade det 830kr och med frakten blev det lite över 1000kr. (Dyrt jag vet! x"3)
♥ Meeeeeeeeeen jag säljer det för bara 300kr! ;3
 
Fråga om ni vill veta något mer och säg till om ni är intresserade! ^^♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0