Fryser om mina fötter!

 
Hellu! ^^
Nu har jag kommit till Öland och det är väl helt okey. Fint väder iallafall. >_< Jag bor i en egen stuga och jag lovar att det spökar i den! o.o Förut när jag satt och spelade Lotro med Johanna & Malin slocknade helt plötsligt alla lampor och mitt internet la av fast jag har bärbart bredband! o.o Jag va nära att börja tjuta men det gick igång igen. Sedan känns det som om någo kollar på mig helatiden. D: Fett obehagligt! Låter i garderoben me. D: Lovar att det bor ett monster under sängen. :C Iallafall så är det iskallt i den här stugan så mina tår kommer snart bli till is! D:
 
I dag har jag typ bara åkt bil och sovit i 1000 år i bilen, kollat på någon ruin och cyklat med postencyklar. ;o Och så nördat Lotro i några timmar såklart. xD Kanske på tiden att jag sover för vet aldrig när min far tvingar upp mig i morgon. :C
 
Ååå jag saknar min lilla Ponyo så mycket! Trodde aldrig att jag kunde bli så fäst vid en katt. xD Men hon är bäst så äre bara! :3  Bäst att du tar hand om min lilla älskling, nu när jag är borta syster! :3
 
Älskar min morgonfrill på bilderna! :3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0