läskig?

Klockan är halv 1 och jag har bara lust att skriva massa, men jag vet inte riktigt om vad.
 
I dag när jag skulle åka hem med bussen så stalde jag mig och väntade på att få gå in i bussen. Dörrarna til bussen var stängda och där inne satt busschauffören och skrattade. o.o När han öppnade dörrarna och jag gick in sa han till mig "Jag vågade inte öppna först för du såg så läskig ut". xD Liksom wtf? Vadå läskig? :C Ser jag läskig ut?! xD Hhaha jag garva iallafall och sa att han var taskig mot mig. xD
 
Det är skumt att folk kan uppfattas "läskiga" när dom bara har piercingar eller mörka kläder eller kanske en speciell stil. Liksom om man bara tar bort dom där piercingarna så ser jag ju ut som vilken liten flicka som helst, eller? :3 Visst jag har svart hår men det är ju en vanlig hårfärg. :o Folk som känner mig vet nog iallafall att jag är helt ofarlig haha. xD Det är kosntigt att folk tar en som "tuff, läskig, farlig" och så när man har min stil, jag är ju helt tvärtom! xD Ajaa jag vet inte vad jag fick ut av att skriva det här men jag tycker bara att det är lite konstigt. xD
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0