Nu gäller det att peppa sig själv!!!

Nu har jag varit emo några dagar och bara vart inne på mitt rum och nördat sagan om ringen på alla sätt och vis, både filmen och lotro. Vart fint väder ute men jag har vart som en vampyr och vägrat att gå ut. 8D Inte kul...
 
Det hjälper inte att va inne på sitt rum och va tjurig och deppa man kan inte tvinga någon att älska en. ^^
Det har gått ca 8 månader nu, det börjar gå för långt. Jag klarar mig faktiskt bättre utan dig! Så som du har behandlat mig...så gör man bara inte! Så jag fattar inte varför jag fortsatt att tycka om dig så mycket.^^ Du förtjänar inte mig. Och det finns killar som är 1000 gånger bättre en dig lilla dreglis. ^^ Så hejdå, någon gång kanske vi kan va kompisar. Men inte nu. Nu vill jag slippa dig.
 
 Nu gäller det att göra sommarlovet så roligt som möjligt och inte deppa för något som inte går att ändra på! :3
I morgon drar jag till Öland. Kanske inte så roligt men ska försöka att bli lite brun iallafall. ;D
 


Kommentarer
Josefine Klashed

Bra Carro! Du klarar det här! <3

2012-07-02 @ 22:10:16
URL: http://josefineklashed.blogg.se
Anna

Bra pluttis!!!! :D <3

2012-07-04 @ 00:17:30
URL: http://enligtmyself.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0