Går

 
Vi älskar Svampbob kex! :D
 
I går var jag med några kompisar i Linköping och när vi skulle åka tillbaka till rese så gick vi på en random buss. På bussen satt en kille med 134534 piercingar i hela facet och massa tatueringar och rosa hår. Såg fett läskig ut.
 
Men vi satte oss iallafall längst bak. Sedan börja han helt plötsligt vända sig om och kolla på oss flera gånger. Jag blev skit rädd och sa till min kompis "Kolla vad han kollar på oss".  Sedan reste han sig upp och gick bak till oss och satte sig i stolen mittemot min. Jag fick panik och tänkte varför kommer han hit?!?!? D: Sedan kolla han mig läskigt i ögona och sa "Hej jag vill prata med dig". Och jag var skit rädd och darra massa men jag sa aha okey... Sedan började han snacka om sina piercingar och att han ville töja mina så mina i läppen skull bli större. Asså ni fattar inte vad sjukt rädd jag var! :C
 
Han snacka massa med mig och ville att jag skulle känna på hans blääiga inplat som han hade satt in under skinnet. Så sjukt ÄCKLIGT! :c Sedan gav han mig sitt nummer och sa att jag kunde höra av mig så kunde jag komma hem till han. Asså galen!!! o.o Sedan när vi gick av bussen fråga han vart vi skulle. Men vi svara ju såklart att vi inte visste så vi skulle slippa han! 8D Så sa han att han skulle till trädgårsföreningen och att vi kunde komma dit senare. BLÄÄÄÄÄÄÄ säger jag bara! :C
 
 
 
 


Kommentarer
Anna

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA döööööööööööööööör!! XD

Svar: Det var läskigt!!!! xD
Carolina Wirell

2012-07-02 @ 14:02:27
URL: http://enligtmyself.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0