HaaaaaaajHaaaaaj :D

Snodde bilderna från Anna panna. ^^
Hur lyckas jag se efterbliven ut på alla? ;__; Jag ser ut som en sumobrottare eftersom jag har så flöffiga kläder under jackan xD Ajjaa skit sak samma. I dag så spelade 3orna brännboll
och vi var deras ninja/krigare hejarklack! xD

Kul att åka hem så på bussen...var inte lite folk som glodde. xD Ett helt dagis gick på bussen och den lilla tjej brevid mig satt o glodde på mig hela vägen hem. xD Sedan kom det en bålgeting in i bussen och jag är jätte rädd för getingar så jag flaxa o skrek. :C Usch... Ajaa
Jag har försökt att skriva klart min historia berättelse men lyckades inte. Skit... måste skriva den i morgon...men då ska jag till Söderköping. D: Ajaj det fixar sig! Nu ska jag kolla på Mulan! ^^







Kommentarer
Anna

YAY :D länka! ^^

2012-06-06 @ 13:20:46
URL: http://enligtmyself.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0