Mina små perioder

Jag har tråkigt. Borde packa till i morgon men orkar inte. Jag måste handla me...men orkar inte fixa mig. o.o Så nu sitter jag här ofixad o ful och klockan är snar 4. o.o


Sneeeeee


Här var jag ungefär 13 år. Hade min naturliga hårfärg och gick alltid runt i konstiga t-shirts från carling. xD
Jag var så liten och söt. :"<
Men kan man ha mer sne lugg?! xD




Killperiod o.o

I 8:an klippte jag av allt mitt hår och färga det svart. o.o Buhu jag ville typ va en kille för jag lånade pappas kläder heltiden ahahhaha. xD Det var tider...jag vet inte hur många det var som fråga om jag var kille då. o.o


Ultra emo/kille o.o

Sedan började jag färga luggen i massa färger och börja sminka mig massa. Och någonstan mellan den övre och den här perioden pierca jag mig me. :3 Galet, jag var bara 14 när jag pierca mig. D: Erkänn bilden i mitten...ni blir rädda?! o.o

Skabb/scene

Här skaffa jag löshår och bajs. xD Vad mer kan jag säga... jag såg lite skabbig ut. D;
Den bilden i mitten kom lite fel. D: Den är typ 1 år gammal men w/e hade samma stil då me. x3



Göllliggöll :3

Här var jag som sötast! ^^ Tycker iallafall jag. 8D
Året va 2010 muhah. :D Min lila lugg var awesome. :3 Hhahah såg nu att jag ser fett tjurig ut på bilden i mitten, men fint hår ju! 8D

 Rödtotttttttt

Rödhårig har jag vart några gånger nu. :3 Men jag hatar att ha rött hår för jag känner mig så vanlig då. D: Venne varför. >_<  Jag har vart det i år, 2010...osv :3


Nuuuu

Tihohohoihih så här ser jag ut nu (a) men det vet ni ju. :DDD




Kommentarer
Din man från Falkenberg!:D

Du är galet vacker vet du det? Och du är min fru!!1!!!one!! :'D <3

2012-06-17 @ 22:13:06
Anna

Carro bilden med saxen fick mig att skita på mig nästan ;) hahah lääääskig!

Dig nu är den carro vi vill ha!

puss&kraaaaaam

2012-06-18 @ 13:51:28
URL: http://enligtmyself.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0