Hellu



Jag vet att jag inte har bloggat på länge och jag har inte direkt någon anledning varför, har bara inte orkat höhö. :P Iallafall nu har min älskade tröja/jacka/grejsimojs kommit!! Den var dock lite för stor, men det är ju alltid skönt med lite större kläder. ^^ I går var jag på Elsas med Robin...hmm det var sådär. Efter det drog jag till Skylten med några kompis, och sedan till donken med Yasmina, Emma & Denise. Galet kul!! Tog bussen hem vid halv 12 så var hemma runt halv 1. Så i dag har jag bara sovit och inte gjort ett skit. :P I morgon är det måndag bästa dagen, har sovmorgon till kvart i 11 och har bara 3 slappa lektioner. :D

(BTW IGNORERA MIN RUMPA!)




Kommentarer
Josefine Klashed

Skitsnygg! :D



Rumpan asså....

2012-03-05 @ 08:03:27
URL: http://josefineklashed.blogg.se/
Anonym

VADÅ ATT PÅ ELSAS VA DE " SÅ DÄR" HUH!!!! U freaking löved it dammet!!!!! >_>

2012-03-05 @ 16:49:53
Josefine

Höhöhöhöhöhöhöhöhöhöhö ^^

2012-03-05 @ 18:13:18
URL: http://josefineklashed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0