Toning i håret!



Jag har typ inga bilder på pappas dator så jag tog bara någon jag hittade. :P
 Nu sitter jag...eller nej jag ligger ner med turkos toning i luggen, jag ska sova med det eftersom det fastnar bättre då. ^^ Jag blekte bara 1 gång så jag får se om toningen fastnar eller inte. Hoppas det inte blir grönt eller något bara. D: Ajaa bild på det får väl komma i morgon istället. ^^ Nu ska jag sova eftersom Ponyo (min katt) blänger på mig argt och ser skit trött ut, så bäst att jag går o lägger mig så hon inte blir arg på mig. x"3 I morgon har jag engelska prov... har inte övat så mycket så är ganska nervös...men jag får se hur det går. x3 Ajaa NATTI NATTI!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0