Provat ny glass

I dag har skolan gått fort, jag har bara haft 3 lektioner så slutade 13:15. Först tänkte jag gå till Elsas men jag tror att jag börjar bli sjuk, känner mig yr och så har jag ont i kroppen och känner mig jätte konstig så jag sket i Elsas idag.  D: 
Undertiden jag väntade på bussen hem köpte Judith och jag glass, och den kiosken hade den nya Ben & Jerry'sen så jag var bara tvungen att prova den! :3 Den var helt okey. Värt att prova iallafall! Jag gillar inte äpplepaj så jätte mycket men den var som sagt va ganska god. ^^
Jag har inte planerat något för kvällen så det blir nog att kolla lite på tv, kanske blogga lite mer och bara ta det lugnt.



(Judith's & min glass :D )


(Min lilla dator som jag sitter vid nu höhöh x3 )




Kommentarer
Anonym

Det var jättekul! Vill testa den Ben & Jerrys glassen du åt. Den verkar god! O:) ^_^

Fin blogg! O:) :D



Kram Judith O:) <3

2012-03-18 @ 16:31:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0