Drömmar



Det är jätte skumt... nu har jag drömt liknande drömmar 2 gånger den här veckan! Kommer inte ihåg den förra så bra. Men det jag drömde inatt gick till såhär.

Jag gick ut på en brygg och där satt en kille o käka glass, och helt plötligt fick jag me en glass. Och så kom min far och gav mig ett par nya skor och sedan gick han. xD
Och helt plötsligt tog killen en hel glasskula i munnen och sa till mig att jag skulle slicka på den samtidigt. Så han hade typ en hel boll i munnen. xD Så jag gjorde det.
 Hhaha vi satt där och jag slicka på glassen han hade i sin mun. xD
Euw lite äckligt. (jag tål ju inte glass onej! D:).
Sedan skulle jag pussa han...men då skrek pappa på mig så jag vakna! x3 Skit! Killen var ju snygg... jag vill ju pussa han! Hhaha xD

Hade en likadan dröm i början av veckan och då när jag skulle pussa han väckte pappa mig. :( Dumma pappa. Vad arg jag blev, jag låg och tjura as länge. hahaha xD

Självklart var killens face suddigt me... :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0