Fuck...


(Bild jag tog för 2år sedan.)

Min otursdag ojaaaaa...
Börja med att jag försov mig till 7, och då hade redan min buss åkt. Fuck. Så jag fixa mig fort osv. Sedan skulle jag självklart tappa min piercing när jag var så stressad. Och den skulle självklart rulla in i ett litet hål så jag inte fick tag på den. Kuuuuul. Fick fixa dit en ny. Sedan när jag skulle gå till bussen hittade jag inte mitt busskort, jag letade skit länge, sedan låg den i min ficka... så va nära på att missa bussen igen.

Ingen rolig dag alls. Jag är stressad me. Jag ligger efter i både historian och matten. Måste skriva 3 uppsatser och göra 6 matteprov...heej sommarskolan säger jag bara. Jag har inte lust med något längre, allt känns verkligen skit. Liver suger verkligen nu. Och jag är så emo som klagar på mitt liv. Arg är jag. Det här är inte kul. Allt går ju bara fel. :( När ska jag få tur? .__.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0