Natti natti ♥

Blöhö nu är det bäst att jag går och lägger mig så jag inte försover mig i morgon me. D: Jag har iallafall sovmorgon till kvart i 11 och har bara 2 lektioner, bild och svenska. Så jag slutar vid 2. Sjukt skönt! ^^
Men måste göra matteprov efter skolan så det är inte lika kul. </3
Hoppas jag klarar det...jag måste! ^^

I dag har jag iallafall inte gjort så mycket. Har vart en vanlig tråkig söndag typ. xD
Var ute och gick lite för mig själv, jag älskar att göra det! ^^ Bara gå runt och lyssna på musik, så avslappnande! Man får massa tid att bara gå runt och tänka. Älskart! :3
Sedan har jag pluggat matte...mycket kuligt ojaa.

Cp bild, och jag vet att ni älskart! ;3
|
|
v



Kommentarer
Anonym

Vad är det för nåt du har på din arm?

2012-05-19 @ 19:36:15
Caroina

ritat japanska tecken :)

2012-05-19 @ 19:57:36
URL: http://crazyneess.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0