♥...

(Bilderna är ritade i paint. Inte nya)






Jag älskar dig...jag älskar dig!! Det är mitt val och ingen kan tvinga mig att göra något annat.
Era ord kanske är sanna, men det spelar ingen roll, för jag vill inte fatta att dom är sanna än. Jag vill bara vara i min egna lilla värld och drömma mig bort. Drömma om att allt blir som förr, drömma om dig och mig. Tills jag vaknar och inser själv.
Jag är galet kär och jag kan inte göra något åt saken. Om jag inte skulle älskat dig så mycket skulle jag släppt dig för längesen. Jag har aldrig vart så här kär, aldrig tyckt om en person så mycket.
Älskar känslan samtidgt som jag hatar den. För jag vet att bakom mina drömmar finns sanningen och den är inte lika fin.

Vet ni en sak?! :D I dag fyller jag om exakt 1 månad. :D Underbart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0