Hedwig spöke

Jippy nu är det lov!! :DD
I går somnade jag jätte tidigt, jag blir så trött av att gå i skolan. ;C
 Bella, Martin och Hedwig var iallfall här i går och vi försökte sy en spökdräkt till Hedwig...haha det gick väl sådär. Hon såg nog mer ut som en nunna än ett spöke. x3
 
Nu ska jag fixa mig lite och sedan gå hem till min syster och sminka dom lite spökligt sedan ska vi gå till mormor där det blir Halloween middag muahah :3 Jag ska va ett skelett, bild på det kommer troligen i kväll. ^^
 
Åhh jag peppar massa till zombie walken! :3
Har dock inte sytt kläderna jag ska ha på mig än, men nu när det är lov har jag ju massa tid till att göra det. ^^
Hmm vad ska jag mer göra på lovet...färga håret lila, skylten, träffa kompisar, måla massa, knytkalas? :3
Ajaja hoppas ni får en bra dag iallfall! C:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0