Oplattat hår på helgen yeaah!

Jag snackade med några kompisar i skolan om dom fixar håret på helgerna o så och då kom jag på mig själv att jag ALLTID plattar och fixar håret på helgerna även om jag inte ska göra något. Vilket känns väldigt onödigt!
Därför sa jag "Jag ska inte platta håret eller ha löshår på hela helgen". Och dom ville ha bildbevis på det så aa...här kommer det haha. Känns töntigt, jag skulle ju kunna gå runt med oplattat hår mer än en helg. ;D
Men eftersom jag alltid har löshår i skolan så skulle det nog se ganska knasigt ut med "vågigit" hår och rakt löshår haha. Fast mitt hår är ju typ rakt naturligt! o.o Vad är det här?!
 
På tala om hår så har jag klippt luggen idag. Jag har typ förbjudit mig själv att klippa mitt hår själv eftersom jag fick se ett kort från i 1:an förra året när jag hade gjort det...och det såg typ ******** ***** fult ut! ^^
Lite pinsamt hoppas någon bränner det kortet.
 
Och på tala om hår igen så upptäckte jag en liten skum sak idag...mitt hår måste växa galet fort!
Jag färgade håret för typ 3 veckor sedan och nu har jag redan 1,5cm utväxt! :o
Mitt hår är magiskt! Jag har utväxt men man märker ingen skillnad på längden. xD
 
Jag är så kreativ som censurerar mina bilder så fint!♥
 


Kommentarer
Judith

Det är bra Carro! :D Luggen ser oxå bra ut!:D
Kram! :D ^_^

2012-10-13 @ 22:58:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0