Färger

Jag älskar mitt hår just nu, jag trivs verkligen i svart hår! :3 Fast skulle ju vara roligt att ha en annan färg me. Min naturliga hårfärg är ju brunt  och det var ett tag sedan jag hade den färgen på håret. :o Till nästa år (jag vet att det är långt dit) men då skulle jag vilja skaffa en helt ny hårfärg + löshår i samma färg! :3 Raawr. Liksom hur smexigt är det inte att ha typ lila hår eller blått eller kanske vinrött! :3 Rött hår har jag ju haft många gånger fast då har jag alltid haft knallrött. Jag blir alltid avis när jag ser någon som har en rolig färg på håret, man känner sig så tråkig med sitt svarta hår då. x3 Så nästa år.....då...DÅÅÅ ska jag me bli rolig! :D x3
Vad tycker ni är snyggast?
 


Kommentarer
Anonym

Brunt

2012-09-08 @ 20:46:14
Gabriella

Det bruna konstigt nog :S

2012-09-08 @ 21:29:11
Josefine Klashed

Lilaaa!

2012-09-09 @ 10:01:12
URL: http://josefineklashed.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0