Hej jag är biff!

Hellu! ^^
I dag började jag 10:10 med naturkunskap. Jag kan seriöst aldrig konsentrera mig på dom lektionerna jag sitter bara och ritar. XD Ändå så tycker jag att naturkunskap är skit lätt. :3 Efter naturkunskapen hade jag 2 timmars håltimma...jätte kul, fast nee. Hatar att ha så långa håltimmar och samtidigt sluta sent på dagarna. :C Det är bajs! Efter håltimmen hade jag iallafall bild då vi fick rita med kolkritor. Jag suger på det så det blev bara lite kladd. xD
 
Efter skolan blev det iallafall att dra till Ikea med Yasmina och Emma. Vet inte riktigt vad vi gjorde... vi gick runt i en leksaksaffär och skrattade åt alla fula saker och provade massa barnkostymer, mycket vackert. x3 Det var iallafall kul! :D Vi åkte hela vägen till Ikea för att köpa korv egentligen. xD Känns ju lite tjock men var iallafall omnom. :3 Jag hatar korv  men french hot dog är ju inte lite OMNOM! :D
 
Hade lite tråkigt på håltimmen så jag beslöt mig för att leka biff och bära Oskar.
Muahha jag är faktiskt inte så jätte svag. :C
 


Kommentarer
cissi

HAHA, de där ser roligt ut x)

Svar: hahaha jaa jag tog inte i lite heller xD dog typ
Carolina Wirell

2012-09-08 @ 15:40:03
URL: http://cissey.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0