Kommer snart dö av trötthet! :C
Jag har hoppat över att göra "Dag..." på ett tag och jag tänker inte heller göra dom förrän jag får tid till att göra dom. Har ganska mycket prov/redovisningar den här veckan så det blir att fokusera till 100% på dom fast än det är galet tråkigt. Jag fattar inte att lärarna ALLTID sätter alla prov osv på samma vecka. Det tar kål på mig!
Den här veckan har jag
*Stort Engelska prov till torsdag
*Stort teckenspråksprov till torsdag
*Teckenspråks redovisning till torsdag
*Svenska redovisning till onsdag
 
Kanske inte låter så mycket men det är galet jobbigt. :C Iallafall engelskan. Usch orkar inte få F på det här engelska provet me. >___< Har fått det på dom 2 andra vi gjort. Stavning i engelska+mig=ovänner. Gramatik me, det funkar helt enkelt inte. 
Nu ska jag äta och kanske sova lite? Har typ inte sovit på hela natten så är galet trött. D: Så har jag haft ett galet jobbigt idrottspass med basket och springning. Så fort vi kör basket blir jag så galet seriös, jag gör allt för att få bollen typ. >___< Blev inte bättre av att vi skulle gå ut i regnet på bildlektionen och kolla på statyer i stan. >_> Galet tråkigt. Och sen efter det sitta och rita av en tjej som var naken(kroki) i 1,5 timme. :C Kan knappt hålla ögona öppna. Kommer somna, fast jag får inte det för måste plugga.......gaaah
 
Hejdå!


Kommentarer
mamma

Lämpa på, du klarar det:)

2013-04-15 @ 21:20:39
Josefine Klashed

CAPS

Svar: Var inte caps när jag skrev det från början xD skumt
Carolina Wirell

2013-04-17 @ 23:03:11
URL: http://josefineklashed.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0