DAG 25

Dag 25 – Det du önskar dig mest av allt.
Tihi en pojkvän! :'3
Men neeeeeeeeej vilket töntigt svar!
Jag vet inte vad jag önskar mig mest av allt. D: Evig lycka kanske.
Inte för att det går att ha men skulle väl va kul att alltid va lycklig! :3
Eller kanske massa pengar så jag kunde köpa allt jag ville ha.
Hmm eller kanske det perfekta utseendet enligt mig själv. Att va 100% nöjd med hur man ser ut så man inte behöver fixa sig i 1911232 år, det skulle va skönt! ^^
 
I dag var jag och såg på bio med några kompisar (eftersom att vi har studiedag i morgon). Woho!!!
Vi såg The Host och den var väldigt bra! :'3 Grät nästan i slutet.
Se den!
 
 
 


Kommentarer
Johannes

Dumma unga, du är ju gift med mig, gör jag dig inte lycklig nog? </3

2013-04-10 @ 23:59:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0