Håkan Hellström

Jag är glad! :DDD
På mindre än 1månad har jag köpt 2 skivor och fått båda signerade! :D
Jag brukar aldrig köpa skivor. Då menar jag verkligen ALDRIG! Tror nog att Yohio's skiva var den förrsta skivan som jag någonsin har köpt själv. xD
Ganska illa.
 
Var iallafall på Bengans i dag och fick träffa Håkan Hellström och prata lite med han. :'3
Hohoh så coolt! Kanske inte är hans största fan direkt men bra är han ju!!!
Fick även min jeansjacka singerad. ♥
Nu är jag mycket glaaaaaaaaaaaad! :D
 
 
 
 


Kommentarer
mamma

Nu kommer han bli din idol, hans namn på favojackan= du är stort fanns; )

Svar: Haha kanske det! Skulle va coolt att fylla hela ryggen med autografer, får leta vidare efter kändisar!
Carolina Wirell

2013-04-22 @ 21:28:33
Karin

Åhhhh Håkan! Han är bäst, den skivan också <3 ( eh typ fd fanatiskt fan) ^^

Svar: Jaa han är braaa :DDD Jasså, man ser nästan på dig att du gillar Håkan haha ^^ Vet inte varför men man gör det!!! 8D
Carolina Wirell

Karin

Haha jaaa, Håkan fans har en speciell stil som jag fallit för ehhh, på tal om stilar, din är också så jäääkla snygg! Dina creepers är amazing!

Svar: Den stilen är fin! Haha min är ju bara konstig. 8D Jaaaaa men visst är dom, vill ha fler!! <33
Carolina Wirell

2013-04-25 @ 06:45:34
URL: http://prinsessanavpeking.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0