Creepers vs Dr.martens

Jag måste verkligen köpa nya skor!
Alla skor som jag har, har tappat "klacken/platån/sulan" vilket suger! :c Jag förstår inte hur jag lyckas. Antingen är det skit kvalite på dom (som jag antar eftersom att jag har köpt 3 creepers från samma ställe och alla har gått sönder inom 2 månader). Men till och med dom "vanliga" skorna som jag köpt för lite omväxling har me gått sönder. :C 
 
Så nu ska jag köpa nya för jag är rik! 
Äkta creepers vs Låga Dr.martens
Vad är bäst/sötast/finast/snyggast/coolast/osv?
 
 


Kommentarer
Karin

Jag gillar docs bäst! Creepers är också snyggt men docs känns mer behändigt till höst/vinter! C:

Svar: Har aldrig haft några så skulle va kul att ha :DD har haft allt för många creepers. xD Du har så rätt!
Carolina Wirell

2013-08-04 @ 20:45:18
Cissi

Dr marteeeeeeens :D

2013-08-07 @ 00:04:22
Sanna

creepers eller höga dr :3

2013-08-07 @ 20:49:48
URL: http://sannamarii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0