Lite spontan köp

Idag skulle egentligen åka in till Linköpig för att köpa nya skor, men dom fanns inte i min storlek så det fick bli att köpa lite annat som är bra att ha. Till skolan och så.
Får nog ta och beställa skorna istället! :3

Bilderna blev väldigt fula bara för att det var ett skumt gult ljus i mitt rum. :<
† 2 skrivblock till skolan med flikar så att man kan ha fler ämnen i samma.
 †Penslar
†3 små pannåer
 
†En burgundy tröja (som inte alls ser burgundy ut på bilden, skit kamera :c.)
†Ett gult linne
†Ett burgundy linne
†Face mask
†Så fick jag Japanskt godis från min kompis Johanna som har varit i Japan omnom. :3
 


Kommentarer
mamma

Trist att inte skorna fanns:'(. Fina grejer:-D

2013-08-06 @ 21:24:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0