Men hallå där lilla vän i näsan

Nu är den gjord och jag tjöt en flod när han stack nålen i näsan. DD: 
Det gjorde inte så farligt ont men det sved till lite. D: Läpppiercingarna gjorde 20001010 gånger ondare. Men jag har aldrig börjat gråta som jag gjorde nu. xD Känner mig lite mesig. Hmmm ringen är dock väldigt liten. Man ser knappt att jag har septum på avstånd. D: Vilket inte är okej, jag vill att den ska läka NUU så att jag kan byta till en större ring. :C Jag ska nog ha kvar alla 3 läppiercingarna me, fast inte säker. D: Just nu har jag bara en silvrig läpppiercing så får se ut såhär ett tag tills jag skaffat 2 till. ^^ 
Så vad tycker ni, blev det fint?
Lovar att skaffa bättre bild när den har läkt mer.


Hej jag spärrar upp mina fina näsborrar galet mycket. <3 
 


Kommentarer
mamma

Håhåjaja...

Svar: Vilken galen dotter du har som går och piercar sig sådär. ;) Men jag är iallafall nöjd!
Carolina Wirell

2013-08-26 @ 21:23:34
Karin

Åhhh, jättefint ju!! Det passar så himla bra på dig!

Svar: Tack! :'3 Smycket är ganska litet nu så ser lite knasigt ut men snart blire snyggare! ^^
Carolina Wirell

2013-08-26 @ 23:28:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0