Otur!

Gaaaaaaah vilken otur jag ska ha då!!! >____<
 
1. I går tappade jag platån på båda mina skor, så fick gå runt som ett fån och släpa fötterna i marken för att dom inte skulle gå sönder mer. :C Har iallafall mejlat in en bild till Bubbuleroom så hoppas jag får ett nytt par annars blir jag galen!!!
 
2. Idag kom äntligen mina piercingar som jag hade beställt (eftersom jag självklart med min underbara tur har tappat alla andra så jag har fått gå runt med olika färger på smyckena....XD) Då kanske ni tänker "Meeeeeeeh det är ju inte otur!" fast joo....jooo när jag satte på mig dom insåg jag att kulorna på piercingarna var alldeles för små. xD Ser bara ut som 3 små prickar runt munnen....fint! Nein.
Jag har inte heller tillräckligt med pengar för att beställa nya. :C
 
3. Mitt objektiv till kameran gick sönder idag...bajs. Får väl tejpa fast det eller något. TT__TT <//3
 
Snart kommer jag väl halka me! D:
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0