Ahopp

Jag börjar att skriva om Närcon för det blir kortast.
 Det var helt okej. :3 Jag kanske inte är någon konvent människa direkt men det funkade. ^^
Om jag skulle vara mindre feg för att göra saker så skulle jag säkert ha ännu roligare men jag är en fegis. :c
Fanns ju egentligen massa saker att göra men vågade inte riktigt göra allt. x'D Wäää.
Men vi dansade nog mest. Det var galet kul! :3 Fast jag suger på det. :c Kommer inte ihåg vad det var för dansspel men kul var det.
 
Av någon anledning tog jag inga kort. :c Eller joo...några fast dom blev inte så fina.
Fast lägger upp dom i alla fall! 
 
Tog bilder i skumma vinklar på alla jag var me.
 
 
 
 
 
Och så såg vi en som var jätte lik Yasmina! Fast personen ville inte fastna på mitt smygfoto. :C
 
Maaaaaaaaat.
 
Stoppa körsbärstomater i kinderna och såg muppig ut.
 
Och jaaaaaa...ni såg rätt! Jag hade klänning på mig,
 
Inte min grej med klänning egentligen. Men den var fin iallafall, men inte på mig. x3
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
mamma

Så fina ni är ♡!Men var är sailor Jupiter?

Svar: Har ingen bild på det. :( Ska kolla runt på närcons fb sida
Carolina Wirell

2013-07-28 @ 23:54:53
mamma

Hoppas du hittar!

2013-07-29 @ 07:30:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0