Dagar

Dags att börja blogga lite igen kanske?
Hmmmmm vad har jag gjort i helgen...jag har vart med kompisar och har i stort sätt vart upptagen med något varje dag. Vilket är bra, jag hatar verkligen att vara rastlös.
Men jag har spelat minigolf, vart i Linköping, vart på stranden, badat, cyklat, ätit, gått på stan, pratat osv.
Jaaa det är väl det jag gjort! xD
 
I går var jag med Sassa och badade för första gången i år. Det var kallt och när vi väl var framme (eftersom att jag råkade krocka med hennes cykel, så jag ramlade, så min cykel gick sönder, eftersom att jag var så nyfiken med att vända mig om och glo på en person som vi åkte förbi xD hahah så misslyckad.) i Varamon så regnade det. Men det var inte så farligt kallt. Jag fick ju ändå inte gå så djupt ut eftersom att jag inte får blöta ner min tatuering.
Sedan drog vi hem till henne, åt massa frukt, kollade film och sov där.
 
Jag fick en försenad födelsedagspresent av Sassa me. Så länge som hon har tjatat på mig att köpa en ny plånbok eftersom att jag alltid har massa pengar löst i fickan eller en plånbok med massa hål i.
Svampbob me! Kan ju inte bli bättre.♥
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0