Dag 3

Dag 3 – 5 sanningar om dig själv.
 
Jag brukar ju skriva "4 sanningar om mig" så har väl redan skrivit ganska mycket sådant men ska nog komma på några fler! :3
 
♥ Jag behöver 1,5 timme på mig att fixa mig inför skolan varje dag!
 
Jag dreglar när jag sover.
 
♥ Jag är en riktig mes när det kommer till sorliga filmer, eller dom behöver inte ens vara sorliga för att jag ska gråta som en galning. >__<
 
Jag kan inte äta när folk sitter och stirrar på mig. Jag blir jätte nervös då. >__<
 
♥ Jag är beroende av en roller! D: Hatar att gå runt med håriga/luddiga kläder så jag rollar
alltid kläderna som en galning innan jag går någon stans.
 
Kanske inte blev dom bästa sanningarna men dom får duga. ^^
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0