Trötter

Ibland hatar jag mina katter...
Speciellt när dom skuttat runt och rivit ner hela mitt rum heeeeeeeeeeeeeela natten. TT__TT När min väckarklocka ringde var jag så sjukt trött (eftersom jag knappt sovit något på hela natten tack vare dom) att jag beslöt mig för att va hemma och sova ut.
Inte okej egentligen men jag orkar inte att sitta i skolan till kl 5 om jag inte sovit på hela natten för då kommer jag somna i skolan istället..... xD
 
Meeeeeeeeeen nu ska jag väl plugga lite så jag inte kommer efter!
 
 
 


Kommentarer
mamma

Ej ok :(!skolk ju!! Stäng dörren så inte katterna kommer in!

Svar: Om det skulle va så lätt...då klöser dom ju på dörren tills man är tvungen att öppna! :(
Carolina Wirell

2013-03-05 @ 16:12:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0