Det borde vara olagligt.

Det borde vara olagligt att vara så dålig som jag är på att laga mat. 
Skulle steka någon dum mat som var för frusen för att skära i så det slutade med att det bara var massar av flisor kvar. Såg väldigt äckligt ut. Sen stekte jag det, o det blev bränt. Så fick damp och kastade det. Mitt ilskna humör och matlagning går verkligen inte ihop. Nu är jag sur och tappade aptiten helt. 
Ska rota igenom skafferiet och se om jag har något lätt att äta. Typ havregröt. >_> 
Sen ska jag gå till Hedwig.
 
Hmmmm i går var jag på stan med Johanna och vi båda hittade varsin vinterjacka wiiie! ^^
Min är egentligen lite för lång för min smak, såå det blir kanske att sy upp den lite.
Annars är den varm och god.
 
 


Kommentarer
Edvin

Bara ringa mig så lagar jag maten åt dig ;)

Svar: Du kan bli min hemmaman.
Carolina Wirell

2013-11-24 @ 11:30:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0