Musikal

I (mars?) nästa år ska vi spela en musikal med skolan.
(Eller det är bara estetare som är med men iallafall. >__<)
 
Deeeeeet ska iallafall bli kuliiiiiigt men samtidigt lite läskigt. 
Vi ska iallafall spela musikalen Ringaren i notre dame.
Kom o kolla då! 8D
 
Vi har inte fått reda på rollerna än men vi ska få veta dom på Fredag. C:
Jag blir glad så länge som jag slipper att spela ett träd iallafall. .___.
Men det skulle ju alltid vara roligt med en liten större roll. :D Fast det känns nästan omöjligt eftersom att vi har teater estetare i klassen. >___<
Buhu....
 
I morgon har jag studiedag igen!
(Känns som vi alltid har det.)
Då ska jag iallafall till Ullared och köpa onödiga och icke onödiga saker. :'3
Wiiiie jag är så pepp på att gå upp jätte tidigt när jag ledig!!!
Men aaaaa det är värt det för det ska bli kul. ^^
 
 (Vi är så smidiga och viga..........)
 


Kommentarer
mamma

Smsar så du e vaken:). Syns i ottan Quasi Domi;)

Svar: Gör det :D Hahah tyst med dig!
Carolina Wirell

2013-10-02 @ 21:02:28
Sanna

ta vägen förbi mig vettja! :3

Svar: Du skulle kommit dit! ;3
Carolina Wirell

2013-10-03 @ 10:28:30
URL: http://sannamarii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0