Ledig

Idag så är jag ledig och även i morgon vilket är jätte skönt. :3
Alla i skolan är nästan sjuka och jag är livrädd att också bli förkyld. D:
Tänk er hur jobbigt det skulle va att vara förkyld och inte kunna snyta sig eller peta bort det för att en stor ring hänger för näsborrarna. xD Inte så kul, iallafall inte när piercingen håller på att läka och det gör ont så fort som jag petar på den. >_<
 
Hmmmm vad kan jag mer säga...
På tisdag har min klass skolfoto. Usch...låt det bli bra nu sista gången som jag tar det!!
Och så på fredag så har vi audition för musikalen. D: Så läskigt...jag har inte lust att dansa, sjunga och spela teater framför en jury. :C Wää galet läskigt.
Men det kommer säkert gå bra får vi hoppas
...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0