Påsklov

 
Jag tänkte göra en liten sammanfattning utav påsklovet.

♦Förra fredagen hade vi våran sista föreställning av vår musikal Ringaren, vilket var sjukt skönt.
Ni fattar inte hur jobbigt det har varit att övat osv, men det har självklart varit kul också! :D Fast det känns ändå underbart att det äntligen är över nu. Efter föreställningen så drog jag, Doff och Josefine till en grillfest som tyvärr redan hade hunnit spåra ut totalt.

 

♦Sen på lördagen försökte jag och mor min att leta reda på en studentklänning vilket misslyckades. Jag känner mig jätte kräsen när jag letar men det finns verkligen ingen som faller mig i smaken. :c Alla är vita, korta och är gjorde av spets vilket inte alls är speciellt roligt, vem vill se likadan ut som alla andra liksom? Inte jag iallafall.

 

 

♦På söndagen åkte jag med tåget till Falkenberg för att bo hos Johannes under några dagar. :3 Vi var på Gekås eller (Ullared som vi säger här hemma) och jag hittade ett underbart linne med en hamburgare på och så lite andra småsaker. :'3 Så var vi på en marknad, gick sjukt långa promenader vid stranden, åt på ett ställe som Johannes alltid sagt ska va så gott (vilket det var), tittade på serier osv. Skönt att slippa Östergötland några dagar men ändå skönt att komma hem sen. ^^ På tåget hem så regnade det ganska mycket och tåget körde på ett träd som hade ramlat över rälsen, jag blev sjukt rädd när det small till men det var ingen fara som tur var. :3

 

♦Sen i fredags så firade jag påsken tillsammans med mamma, mammas kille och hans barn och barnbarn. :3
Och i går sa var jag på picknick med några kompisar och sen på kvällen så gick jag, Emma, Doff och Josefine ut och vandra lite och så hittade vi en underbar plats i skogen där dom hade hängt upp en stor diskokula i träden så att det blinkade en massa färger. Gaah så obeskrivligt coolt och vacker var det, det var som ett utomhusdisko. ^^ (Snodde en bild av Josefine).

 

♦Hmm sen idag har jag väl inte gjort så mycket. Jag har varit på balträning, vilket var sjukt jobbigt som vanligt. Det är så sjukt kvavt och äckligt inne i idrottshallarna eftersom att det är så mycket folk på en så liten plats som svettas blää. :< Så jag och Pål rymde ut och dansade ute på fotbollsplanen utanför istället. :3 Hhaha så mycket svalare och roligare. Sen åt Pål, jag och Anton glass under tiden vi väntade på våra bussar.

 

Usch jag hatar att bussarna går så sällan på söndagar. :c Men det var iallafall underbart väder. Hmmm sen har jag väl inte gjort så mycket mer idag. Jag var och handlade med min syster och hennes barn förut. Jaaaaaou....så laga jag tacos forever alone........>___< Nee det finns nog inte så mycket mer att säga haha. I morgon ska jag iallafall till Kolmården. ^^

 

För mycket info om vad jag har gjort, men nu vet ni iallafall att jag har ett liv,

 
 
 
 

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0