Mat blablabla

 Hmm jag har alltid tänk att jag aldrig skulle kunna bli vegetarian 
för att kebabpizza är så sjukt gott.

 

Men idag provade jag en vegetarisk kebab som faktiskt var ganska god, om man bortser från att jag brände typ 80% av det jag stekte. xD Jag måste lära mig att vegomat går fortare att steka till än kött! >__<
Kött är gott men vego me. Jag tror nog inte att jag ska bli vegetarian just nu bara sådär men jag ska nog fortsätta att äta mer vegomat hemma, för jag mår typ bra av det.
Vem vet snart kanske jag skippar köttet helt.

 

Erkänn att det ser gott ut? :D Det lilla salladsbladet på toppen gjorde ju allt!

 


Kommentarer
mamma

Vilken gorme kock du blivit !
Från frysta smuler av blodpudding, till en nästintill obränd vego burgare :))

Svar: Hahaha jo, lite har jag lärt mig faktiskt ;)
Carolina Wirell

2014-08-04 @ 21:28:08
mamma

Har ett gott recept på en gryta med linser, tomatkross, banan, ananas och curry som jag tycker att du kan testa .Ska kopiera ett recept till dig, så kan du testlaga och lägga ut resultatet här på bloggen. Carro testar vegmat och utvärderar smak, utseende och hur svårt det var att laga :)

Svar: Låter jätte bra! ;D Det måste jag testa
Carolina Wirell

2014-08-04 @ 21:47:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0