Rubrik.

  I går så träffade jag lilla Booooo och gick på bio. :3
 (Jag skulle egentligen berättat om det i går men mitt internet var elakt och ville inte fungera. :Cc ) 
Vi såg iallafall hundraåringen och den var sjukt söt o roligt. :'3 Den blev ännu bättre av att den där sötnöten här under satt bredvid mig. :3 Huhuuu. Nee men sen var vi på arbis lite och åt subway. :3 
Det var mys! ^^ 

 I morgon så måste jag gå upp tidigt, för jag ska vara i Linköping vid halv 11 för att ha balträning. T-T Var dom tvungen att sätta den så tidigt?! Jag behöver verkligen min skönhetssömn. :C Ajaa jag får väl gå och lägga mig skapligt antar jag. Annars lär jag dansa som en zombie i morgon. x'3 
 
Jag har förresten börjat att nörda världens bästa serie! :D Inte för jag sett så många andra serier så att jag har något att jämför med... xD Men den är sjukt bra!
Den heter Awkward och om ni inte har sett den så börjar att göra det! :3
Så idag blir det nog att nörda vidare på den. ^^
Om jag inte kommer på något annat att göra. :3
 
 


Kommentarer
Karin

Nu förstår du alltså min besatthet av awkward?!

Svar: OM JAG GÖR! :D
Carolina Wirell

2014-01-26 @ 22:43:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0