Jag är...

Jag är en usel bloggare. D:
Jag skriver typ bara här när jag har tråkigt. >__< Som nu, en grå söndag.

Ajaaaaaaaaaa, i går var jag på krogen med några kompisar och nu är jag galet fattig. Det var inte värt det... :Cc
Nästa gång jag går ut så ska jag inte gå till platå. >__< Allt folk som var där såg ju likadana ut, alltså inte min typ av människor. :o Nuuu får jag leva på 98kr tills studiebedraget kommer om 2 veckor. :'<
Hur ska jag överleva?

 

Hmmm vad mer...
I torsdags så köpte jag ett par svarta långbenta hängslebyxor. Dom var fina! Jag har typ alltid velat ha ett par. så nu äntligen hittade jag några som faktiskt satt helt okej, om man nu bortser från att dom var galet stora! Haha.
...
Och i fredags så åkte jag pulka i Linköping med en grupp härliga människor. :3 Det var jätte länge sen jag åkte pulka så det var mysigt! :D Jag vet inte hur många timmar vi var där. >__<
Men länge var det iallafall!

 

Hahah jag ser fett swag ut i Jespers keps. x'D
Och om man kollar riktigt noga så kan man se mina hängslebyxor! :d

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0