Otur gånger 1000

Gårdagens loppisfynd!
I går var jag på loppis tillsammans med mor min.
Jag hittade äntligen en byrå(150kr) och så hittade jag en snygg leopard t-shirt(20kr) :3
Mycket lyckat!
 
Till oturen då...
I går när jag skulle städa bort allt mitt smink så tappade jag min nästan fulla foundation i badrumsgolvet så att hela flaskan sprack i tusen bitar. :( Den var inte gammal alls! Så jag försökte deperat att lägga tillbaka all foundation i flaskan igen...men det gick väl sådär. D: Det ledde till glasbit i foten och glas i foundationen.
 
I morse när jag sminkade mig kände jag hur glasbitar skar mot min kind. Inte alls skönt!!!
Sååå jag åkte till Maxi med Josefine och Johanna för att köpta en ny. Men sen när jag kom hem så var den borta! D: Jag vände ut och in på hela väskan, men den var verkligen borta! Jag ringde till Maxi två gånger och frågade om dom hade hittat den...men det hade dom såklart inte! Åhhh....jag lovar att jag glömde kvar den på bandet (jag köpte tacos me så den försvann nog bland det). Sen tog säkert personen bakom mig i kön den. :(
Åhh blir så arg...hejdå 139kr liksom...kul när man är halvfattig student. Blir så sur.
Jag får väl fortsätta att sminka mig med glas då! 
*arg*


Kommentarer
Edvung Spung

Eller så skiter du i att sminka dig med foundation ;)

Svar: Neeeee så kan man ju inte göra! :o Ser ju hemskt ut då :(
Carolina Wirell

2014-01-11 @ 13:16:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0