Blå

Fick hem dom här idag som jag ska ha till min Anna cosplay.
Först tänkte jag ha mina gröna cirekellinser men dom hade torkat. :( Jag hatar när det händer. Jag minns att jag la i dom i linsvätska, men nu var den inte kvar. Det är som att vätskan avdunstar. :C Skumt...
 
I vilket fall så orkar jag inte prova linserna just nu (för jag ser skabbig ut) så jag lägger upp en bild i morgon eller något på dom. ^^ Isch jag hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk nu när det bara är en vecka kvar till Närcon. Jag har haft rethosta hela natten och kännt mig febrig, inte okej. Jag hatar att vara sjuk på sommaren. Men som tur är har jag massa Game of Thrones avsnitt att se. :D För jag har äntligen tagit mig tiden att börja se på den serien nu.
Jag vet inte hur många som har tjatat på mig att jag måste börja se den.
Är ni nöjda nu eller? :D
 
Visst är linsbehållaren söt? Jag tror att jag blev lite kär...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0