Knubbis

Mina absoluta favoritplagg just nu är korta kjolar, magtröjor och klänningar. 
 Så jag klickade hem några basic saker ifrån h&m's sommarREA som kom hem idag.
 
När jag var liten så ville jag alltid ha magtröjor (90-tals barn)
men jag var så knubbig, så nej det blev inget med det. D:
 
Men nu tycker jag verkligen inte att det spelar någon roll om man är lite knubbig. Det kan vara hur fint som helst om man bara har rätt underdel. Som till exempel en midjekjol eller shorts med hög midja. På den här gifen under har jag dock kanske inte värdens finaste underdelar till just magtröjor.
Men jag beställde även hem två sjukt fina kjolar ifrån h&m, men dom hamnade i ett annat paket. :C
Så jag hoppas på att dom kommer nästa vecka. :3
 
 
Förlåt för dålig kvalitet på gifen, men ljuset i lägenheten var usel.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0