Orange eller orange

Jag kan inte bestämma mig för om jag ska göra hela håret starkt orange igen eller ej.
Färgen har blekts ur väldigt fort och nu ser det mer ut som en naturlig orange färg med lite blonda slag i sig. Det är fint men jag vet inte vad jag helst vill ha hmmmmm.... Om jag färgar det starkt orange igen så lär det troligen blekas ur lika fort igen. Men känns ändå kul att ha en stark färg till Närcon.
Beslutsångest...
 
Just nu ser håret ut såhär. Jag har på mig cirekllinserna också! ^^ Dock blev jag lite besviken på dem.
Ögonen känns inte alls större som dom brukar göra när man har cirkellinser. :C
Det känns mer som ett vanligt par färgade linser.
Dom ska vara blåa men dom ser mer grön/blå ut på mig.
Haha lyckat osv...
 
 


Kommentarer
Anonym

Du är alltid fin!

Svar: <3
Carolina Wirell

2014-07-18 @ 08:18:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0