Lycklig

Idag är det en underbar dag, även fast regnet öser ner som aldrig förr och åskan dundrar. :3
För idag, just idaaaaaag så klarade jag äntligen av min matte! När jag satt i skolan och skulle göra provet så började det helt plötsligt åska och regna en massa. Det var säkert för att jag tänkte så extremt hårt! :v
 
Men yeeeeeeeeey efter så sjukt lång tid fick jag äntligen E.
Jag började nästan böla. Så underbart, jag är så sjukt lättad.
Nu slipper jag den där hemska matteboken! :D
Tänk vad 2 veckor i sommarskola kan göra med min tröga hjärna. :D
 
Åh jag skulle verkligen behöva göra om min header. D:
Jag ser ju inte ens ut så som på den bilden längre.
En bajskorv i pannan, feta ögonbryn och brunt hår.
Jag får tvinga någon att ha fotoshoot med mig någon dag. ;3
 
Suddig cambild
 


Kommentarer
Anonym

Snyggt jobbat tjejen!!

Svar: Tack! :D
Carolina Wirell

2014-06-27 @ 20:42:04
Josefine

Du kan klippa mitt hår så fotar jag en nu header åt dig!!! :D

Svar: Deal! :D
Carolina Wirell

2014-06-29 @ 20:32:54
URL: http://josefineklashed.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0