Upprörd

Ibland känns det verkligen som att lärare gör såhär.
I går fick vi se vårat betyg. Visst jag har vant mig vid att alltid ha sämre än dom jag umgås med i klassen, men i en kurs blev jag faktiskt sjukt arg! Estetisk kommunikation 2. Alltså vår musikal. Jag frågade några i klassen och alla låg på högre betyg än E. Jag förstår verkligen inte vad dom har gjort som var så sjukt mycket bättre än mig. Vi gjorde typ två skrivuppgift emot slutet, jag är väldigt dålig på att skriva men jag gjorde dom lite "svårare" uppgifterna på ena uppgiften för att jag verkligen ville försöka. Men ändå får jag betyg E. Då jag vet att vissa andra som fick högre betyg än mig inte svarade på dom ( nämner inga namn ;3).

 

Jag har suttit kvar och målat rekvisitan sjukt många timmar utanför lektionstid, jag har verkligen ansträngt mig och försökt dansa så bra så möjligt och skådespela så bra som möjligt. Jag är ingen teaterelev och inte heller någon dansare men jag har försökt. :( Men troligen har jag inte ansträngt mig tillräckligt mycket för att få högre än E. Jag är så upprörd...jag har nog aldrig känns att jag fått så här orättvist betyg förut.

Dom sa att det praktiska var viktigaste och att dom inte skulle döma så mycket efter det teoretiska som dom gjorde i kurs 1. Men det verkar dom ju inte alls ha gjort. I kurs 1 var jag verkligen usel men då fick jag D, nu har jag känt mig 100% bättre, men så får jag bara E....neee jag blir så arg. Jag ska verkligen prata med läraren för jag vägrar få ett så dåligt betyg.

 

Skönt att skriva av sig. Jag vaknade av att jag hade värsta ångesten, men nu känns det lite bättre iallafall. Jag blir inte gladare av att jag har sänkt mig ifrån A till C i bild heller. Vad ROLIGT att läraren bara sa till några få veckor innan vi slutade "Carolina du har sänkt dig i bild". För man hinner ju ändra så mycket saker på så liten tid. Jag avskyr verkligen skolan.

*HAAAAATAR SÖÖÖÖÖNDER*

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0