Bell

Jag kom nyss hem ifrån ett gympass med Sassa, underbart. :3
Men nu måste jag plugga vilket är fruktansvärt trist. :C I morgon har jag prov i Entreprenörskap och idag ska jag skicka in en reflektion om musikalen. :c Så har jag muntliga nationella i Svenska på fredag.....yeeeeey!
Alla dessa underbara läxor och prov.<3

OCCCCCCCH nästa vecka så har jag prövning i matte. o.o Jag är lite nervös men min mattlärare sa att han trodde att jag skulle klara av det, så vi får hoppas att jag gör det.
Det skulle verkligen vara underbart att bli av med matten. :'D

 

Till allt pluggande så passar det bra med lite mysig musik. 


Kommentarer
Josefine Klashed

silvertejp är bäst med honommmm

Svar: Nooooo texten är bra till den, men annars är den trist. :v
Carolina Wirell

2014-05-07 @ 20:41:42
URL: http://josefineklashed.blogg.se/
Denise

Hoppas det gick bra på provet! :)

Svar: Det gjorde det ^^
Carolina Wirell

2014-05-08 @ 20:01:08
URL: http://flingans.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0