Carolina Carrot

 

Idag så experimentera jag något enormt med mitt hår!
Jag gick ifrån svart till orange hår. :3 Jag måste säga att jag är mycket nöjd med resultatet.
Jag missa dock några fläckar i underhåret, men det var iallafall bra gjort för att ha gjort det alldeles själv! :D
En applåd till mig!

 

Om ni undrar så använder jag mig först utav Lóréals Super Blonde Avfärgning.
(Då blev håret ljusbrunt/mörkbrunt/orange/)


Efter det så blekte jag håret med Manic Panic's Bleach Kit Vol 40.
(Då blev håret ljusorange/gult/blont)

 

Och sist men inte minst så tog jag i en orange färg som hette Nutrisse Creme Coloration 7.40 .
(Och då blev håret såhär...)

 
Håret är dock 1000 gånger mer orange irl.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0